🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر چرخ گوشت کنوود

یکی از بهترین برند های چرخ گوشت، کنوود می باشد. این برند در سال های متمادی سعی کرده سات تا نظر مشتریان خود را به گونه ای جلب کند که خرید این محصول در سال به چندین هزار برسد. این برند به سراسر دنیا چرخ گوشت های خود را صادر می کند. چرخ گوشت های کنوود مممکن است پس از چندین سال متمادی استفاده، نیازمند تعمیر شوند، شما می توایند تعمیرات چرخ گوشت کنوود خود را به ژاو سرویس بسپارید تا در کمترین زمان ممکن مشکلات آن را برطرف کنند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات چرخ گوشت کنوود

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر چرخ گوشت کنوود

تعمیر چرخ گوشت کنوود چگونه انجام می شود؟

شاید در گذشته مردم چندان به فکر خرید چرخ گوشت و خورد نمودن گوشت به صورت شخصی فکر نمی کردند، اما در عصر امروز در هر خانه ای چرخ گوشت یافت می شود که با برند های مختلف تولید شده است. هر برندی نسبت به مزایا و فوایدی که برای مشتریان خود ارائه می دهند، رقابت بیشتری با سایر برند ها می کنند. برند های مختلف مانند کنوود، پاناسونیک، ناسیونال و…. در رقابت با یکدیگر می پردازند.

به مشکل خوردن چرخ گوشت ها و تعمیر چرخ گوشت کنوود ممکن است کار یک خانه را به تاخیر بیندازد و افراد خانه مجبور شوند تا گوشت های خود را به دست قصابی و گوشت فروشی ها بدهند هرچند این روش بهداشتی نیست . پس بهتر است در صورت خراب شدن چرخ گوشت و نیاز به تعمیر چرخ گوشت کنوود آن را به دست متخصصین ژاو سرویس بسپارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل چرخ گوشت شما را بیابند.

تعمیر چرخ گوشت کنوود در تهران:

انواع مختلفی از چرخ گوشت ها تولید شده است که هر شخص نسبت به نیاز و مصرفی که دارد، آن را خریداری می کند. دو نوع اصلی چرخ گوشت عرضه شده که به صورت صنعتی و خانگی عرضه شده اند. چرخ گوشت خانگی برای مصارف خانگی و برای میزان مصرف کمتر گوشت، مورد استفاده قرار می گیرد و از قابلیت ها و توان کمتری نسبت به نوع صنعتی آن برخوردار است. در حالیکه چرخ گوشت صنعتی در رستوران ها، اماکن اغذیه فروشی و سرو غذا نظیر هتل ها، رستوران ها و غیره کارایی دارد و در نتیجه از توان بالایی برخوردار است. اما در هر دو مورد احتمال بروز مشکل در دستگاه وجود دارد که نیازمند رفع اشکال توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت کنوود می باشد.

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت کنوود با داشتن بهترین سرمایه انسانی، نظیر متخصصان مجرب و با تجربه، کار شناسایی مشکلات و عیب یابی آن را به بهترین نحو انجام می دهند. متخصصین ژاو سرویس هر چند ماه دوره های تخصصی در زمینه تعمیرات تخصصی موارد مختلف می بینند و سطح اطلاعات و دانش خود را نسبت به خواسته جامعه و تعمیرات دستگاه ها بالا می برند.

تعمیر چرخ گوشت کنوود

هزینه تعمیر چرخ گوشت کنوود در ژاو سرویس:

در بسیاری از نمایندگی های چرخ گوشت کنوود قیمت های مختلفی دیده می شود که بر اساس نرخ مسوب اتحادیه نیستند و به صورت خود خواسته این قیمت ها را به مشتری عرضه می کنند. ژاو سرویس زیر نظر اتحادیه و با قیمت های مسوب جامعه قیمت تعمیرات و تعویض های قطعات چرخ گوشت را اعلام می کند. متخصصین ژاو سرویس ابتدا چرخ گوشت را بررسی می کنند و سپس به طور شفاف مشکلات چرخ گوشت را برای شما بیان می کنند تا اطلاع کامل نسبت به تعمیرات را داشته باشید.

هزینه تعمیر چرخ گوشت کنوود بسته به نوع مشکل چرخ گوشت و موارد تعویضی متفاوت می باشد . شما می توانید با مشاورین ژاو سرویس تماس گرفته و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید. متخصصین ياو سرویس در سریع ترین زمان ممکن برای رفع مشکل چرخ گوشت شما درب منزل حاضر می شوند.

مشاهده  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

لازم به ذکر است پس از اتمام کار به شما یک گارانتی تعویض قطعات محصول ارائه می شود که در صورت خرابی مجدد قطعه آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای شما تعویض و یا تعمیر نمایند.

مشکلات و ایرادات چرخ گوشت کنوود:

بسیاری از افراد تصور می کنند که خریدن چرخ گوشت ارزان قیمت باعث می شود تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند در حالی که تقلبی بودن آن، دیگر قطعات اصلی را تحت الشعاع قرار می دهد و آن را به مرور خراب می کند. متخصصان بر این باورند که خرید یک دستگاه چرخ گوشت قیمت مناسب و با قطعات اصلی می تواند سال ها برای شما کار کند. برای جلوگیری از افزایش ایرادات جانبی و هم چنین اقدامی موثر در هنگام بروز مشکل در دستگاه چرخ گوشت پیشنهاد می شود، ایرادات و خطاهای رایج در چرخ گوشت را مطالعه نمایید.

دلیل روشن نشدن چرخ گوشت کنوود:

تعمیر چرخ گوشت کنوود به دلیل روشن نشدن آن یکی از عیوبی است که احتمال به وجود آمدن آن بالاست. پیش از روشن کردن دستگاه چرخ گوشت، لازم است از اتصال دو شاخه به پریز برق مطمئن شوید. گاهی این اتصال صورت گرفته اما به دلیل عدم هماهنگی و تطبیق برق مصرفی با ولتاژ مورد نیاز، دستگاه روشن نمی شود و یا با یک پرش، به سرعت خاموش می شود.

در صورت مواجهه با این مشکل سیم ها، ولتاژ برق مصرفی و موتور دستگاه را بررسی نمایید. البته توصیه می شود این بررسی توسط نمایندگی ژاو سرویس صورت گیرد.

تعمیر چرخ گوشت کنوود

علت تولید صدای غیر معمول در چرخ گوشت کنوود:

استفاده از دستگاه چرخ گوشت، همراه با تولید صدا می باشد. اما گاهی این عملکرد به صدای غیر عادی و ناهنجار تبدیل می شود که در این حالت لازم است دستگاه را خاموش نموده و دو شاخه را از برق جدا کنید. دلیل تولید صدای ناهنجار می تواند به خرابی و وجود نقص در قطعاتی نظیر موتور، یاتاقان، چرخ دنده ها و گریس مربوط باشد که تعمیر هر کدام از توان افراد مبتدی خارج است و می بایست از نمایندگی ژاو سرویس مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید.

دلیل عدم چرخش حلزونی این چرخ گوشت چیست؟

زمانی که شما در حال چرخ کردن قطعات ریز و درشت گوشت خواهید بود. ممکن است بعضی از قسمت های گوشت دارای استخوان باشد و به آن چسبیده باشد از این رو باعث نچرخیدن و فشار آوردن به قسمت حلزونی چرخ گوشت می شود که به مرور زمان این قسمت کند شده و از کار می افتد.

لازم به ذکر است که تعمیر تمامی این قطعات نیاز به تکنسین های خاص دارد و باید حتما با یک متخصص برای تعمیر چرخ گوشت کنوود صحبت نمایید و به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر ننمایید.

چرا چرخ گوشت کنوود شما گوشت را له می کند؟

اگر در هنگام استفاده از چرخ گوشت متوجه شدید که گوشت ها له شده است باید برای برطرف کردن این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • کند شدن اسکرول یا مارپیچ
  •  کم شدن توان موتور چرخ گوشت
  •  شل شدن اسکرول
  • فشردن بیش از حد گوشت در لوله چرخ گوشت
مشاهده  تعمیر شیشه گاز رومیزی

در صورتی که اسکرول یا مارپیچ چرخ گوشت کند شده باشد باید اقدام به تعویض آن نمایید.

چرا از داخل جعبه دنده چرخ گوشت گریس بیرون می آید؟

  • اگر متوجه شدید که از داخل جعبه دنده چرخ گوشت شما گیریس بیرون می آید برای اینکه این مشکل را برطرف کنید باید به نکات زیر توجه کنید:
  • روش برطرف کردن این مشکل به نوع چرخ گوشت شما هم بستگی دارد اگر چرخ گوشت شما جزو مدل های می باشد که در بین درپوش جعبه دنده واشر نمدی قرار دارد احتمال دارد که این واشر ساییده و خرد شده باشد در اینصورت واشر نمدی را تعویض کنید.
  • ولی اگر در چرخ گوشت شما این واشر وجود ندارد بیرون آمدن گریس می‌تواند به دلیل شل بودن پیچ های جعبه دنده باشد برای برطرف کردن این مشکل جعبه دنده را باز کند و سپس پیچ های داخل آن را سفت کنید.

تعمیر چرخ گوشت کنوود

مزایای استفاده از نمایندگی ژاو سرویس برای تعمیر چرخ گوشت کنوود:

ژاو سرویس با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض تمامی قطعات لوازم خانگی، از قطعات و لوازم اورجینال برای دستگاه های شما استفاده می نمایند.

  • در نمایندگی ژاو سرویس ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب ژاو سرویس یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت کنوود استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص چرخ گوشت کنوود
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

 

تعمیر چرخ گوشت کنوود در شرق تهران

افسریه، ارتش، حکیمیه، پیروزی، تهرانپارس، آهنگ، سید خندان، لویزان، رسالت، نارمک، شیان

تعمیر چرخ گوشت کنوود در شمال تهران

بلوار کاوه، پاسداران، فرشته، تجریش، آتی ساز، شریعتی، سعدآباد، آجودانیه، دولت، سعادت آباد، جماران، نیاوران، فرمانیه، اندرزگو، زرگنده، الهیه، کامرانیه، پل رومی، جمشیدیه، اقدسیه، شهرک غرب، میرداماد، شمیرانات، دیباجی، ظفر، زعفرانیه، جردن

تعمیر چرخ گوشت کنوود در غرب تهران

تهرانسر، کن، خلیج فارس، توحید، شهر زیبا، سردار جنگل، ستارخان، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، صادقیه، پونک، شهرک راه آهن، آریاشهر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، دریاچه چیتگر، مرزداران

تعمیر چرخ گوشت کنوود در مرکز تهران

فاطمی، انقلاب، عباس آباد، میدان ونک، شهرک والفجر، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، گیشا، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، شهر آرا، خیابان ولیعصر، یوسف آباد، شیخ بهایی، امیر آباد، مطهری

تعمیر چرخ گوشت کنوود در جنوب تهران

جمهوری، یافت آباد، ولیعصر، حافظ، عبدل آباد، خانی آباد، ورامین، انقلاب، باقر شهر، جوادیه، نازی آباد، نواب، شهر ری، مهرآباد، قزوین، شادآباد، راه آهن، منیریه، شاهپور، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین